Terminai ir sąlygos

Galimybė grąžinti prekes ar atgauti pinigus už paslaugas galioja 30 dienų. Jei nuo apmokėjimo praėjo 30 dienų, negalime jums grąžinti pinigų arba pakeisti prekės.

Kad prekę būtų galima grąžinti, ji turi būti nenaudota ir tokios pat būklės, kokios ją gavote. Ji taip pat turi būti originalioje pakuotėje.

Papildomos negrąžinamos prekės:

  • Dovanų kortelės
  • Atsisiunčiami programinės įrangos produktai
  • Kai kurios sveikatos ir asmens higienos prekės

Norėdami grąžinti prekes, reikalaujame pateikti pirkimo čekį arba pirkimą patvirtinantį dokumentą.

Nesiųskite pirkinio atgal gamintojui.

Tam tikrais atvejais grąžinama tik dalis pinigų:

  • Knyga su akivaizdžiais naudojimo požymiais
  • CD, DVD, VHS kasetė, programinė įranga, vaizdo žaidimas, kasetė ar vinilinė plokštelė, kuri buvo atidaryta.
  • Bet koks daiktas, kuris nėra originalios būklės, yra sugadintas arba jam trūksta dalių ne dėl mūsų klaidos.
  • Bet koks daiktas, kuris grąžinamas praėjus daugiau nei 30 dienų nuo pristatymo.

Pinigų grąžinimas

Gavę ir patikrinę jūsų grąžinamą prekę, išsiųsime jums el. laišką, kuriuo informuosime, kad grąžinamą prekę gavome. Taip pat informuosime jus apie pinigų grąžinimo patvirtinimą arba atmetimą.

Jei jūsų prašymas bus patenkintas, per tam tikrą dienų skaičių bus atliktas pinigų grąžinimas ir kreditas bus automatiškai pervestas į jūsų kredito kortelę arba pradinį mokėjimo būdą.

Vėluojantys ar nepavykę grąžinimai

Jei kompensacijos dar negavote, pirmiausia dar kartą patikrinkite savo banko sąskaitą.

Tada kreipkitės į kredito kortelės bendrovę, nes gali praeiti šiek tiek laiko, kol grąžinimas bus oficialiai pervestas.

Tada kreipkitės į savo banką. Dažnai praeina šiek tiek laiko, kol grąžinamos lėšos bus pervestos į sąskaitą.

Jei atlikote visus šiuos veiksmus ir vis dar negavote kompensacijos, susisiekite su mumis adresu info@stido.lt

Parduodamos prekės

Grąžinami tik įprastos kainos daiktai. Už išpardavimo prekes pinigai negrąžinami.

Keitimai

Prekes keičiame tik tuo atveju, jei jos yra sugedusios arba pažeistos. Jei norite pakeisti prekę į tokią pačią, rašykite mums el. paštu {pašto adresas} ir siųskite prekę adresu: Siųskite siuntą: {fizinis adresas}.

Dovanos

Jei perkant prekę ir siunčiant tiesiai jums ji buvo pažymėta kaip dovana, gausite dovanų kreditą, atitinkantį grąžinamos prekės vertę. Gavus grąžintą prekę, dovanų kuponas bus išsiųstas jums paštu.

Jei perkant prekę nebuvo pažymėta, kad ji skirta dovanai, arba jei dovanos davėjas užsakymą išsiuntė sau, kad vėliau atiduotų jums, grąžinsime pinigus dovanos davėjui ir jis sužinos apie jūsų grąžinimą.

Grąžinamų prekių išsiuntimas

Norėdami grąžinti gaminį, turėtumėte siųsti gaminį adresu: Siųskite grąžinamą prekę: {fizinis adresas}.

Jūs būsite atsakingi už tai, kad patys apmokėtumėte siuntimo išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu. Siuntimo išlaidos negrąžinamos. Jei jums bus grąžinti pinigai, grąžinimo siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžinamos sumos.

Priklausomai nuo to, kur gyvenate, gali prireikti skirtingo laiko, kol jus pasieks pakeistas produktas.

Jei grąžinate brangesnius daiktus, galite apsvarstyti galimybę naudotis sekimo paslaugomis arba įsigyti siuntimo draudimą. Negarantuojame, kad gausime jūsų grąžinamą prekę.

Reikia pagalbos?

Susisiekite su mumis adresu info@stido.lt, jei turite klausimų, susijusių su pinigų grąžinimu ir grąžinimu.

Susisiekite